Ogłoszenia
Lokale
Opis lokalu
Drukuj
Dzielnica
Śródmieście
Adres
ul. Nowy Świat
22
/
S-LU-8779
Rodzaj lokalu
Powierzchnia użytkowa
8.66
Powierzchnia całkowita
19.46
Wyposażenie
zimna woda
inst. elektryczna
ogrzewanie - co miejskie
kanalizacja
Piętro/Kondygnacja
0/2
Usytuowanie
front
Pomieszczenia
pomieszczenie 1, pow. 10,80 m2
pomieszczenie 2 pow. 8,66 m2
Pomieszczenia sanitarne
Udogodnienia/Bariery
brak windy;
Możliwe terminy obejrzenia lokalu
brak terminów
Status własnościowy budynku
Wspól. Mieszkaniowa
Roszczenia do budynku
tak
Status własnościowy lokalu
miasta
Administracja
ADK 5
ul. Gałczyńskiego 12a, 00-362 Warszawa, tel. 66 00 100
adk5@zgn.waw.pl
nr telefonu: 22 66 00 135
Dopuszczone dzialalności w lokalu
Przeznaczenie
HANDEL, USŁUGI / CICHE USŁUGI, BIURO
Opis dodatkowy
INFORMACJA O LOKALU
Dane lokalu
Obręb/działka 5-04-07 / 54
pozycja na liście konkursu:
nr 2
ul. Nowy Świat 22
Powierzchnia całkowita
19,46 m
2
Usytuowanie
parter, piwnica, front, wejście z prześwitu bramowego
Powierzchnie kondygnacji
8,66 m
2
– pow. podstawowa
10,80 m
2
– pow. dodatkowa
Instalacje
energia elektryczna, kanalizacja, zimna woda, centralne ogrzewanie
Wysokość pomieszczeń
1,84 – 3,46 m
Wentylacja
brak - konieczność doposażenia lokalu w wentylację
Dostępność dla osób niepełnosprawnych
nie
Stan techniczny
do remontu bieżącego
Budynek Ewidencja , Rejestr - ochrona prawna nr rej. 353
W budynku funkcjonuje Wspólnota Mieszkaniowa
Udział Miasta we Wspólnocie Mieszkaniowej: 18,67%
Koniecznie obejrzyj lokal w środku, możesz też zabrać ze sobą własnego specjalistę. Upewnij się, że lokal będzie odpowiedni dla Twojej działalności
Warunki oferty
Na jaką działalność możesz wynająć ten lokal
HANDEL, USŁUGI / CICHE USŁUGI, BIURO
= zakres działalności „usługi” oznacza działalności inne niż gastronomia, np. fryzjer, usługi jubilerskie.
Będziesz mógł wykorzystywać części powierzchni także na cele magazynowo - archiwalne na potrzeby własne
Wywoławczy miesięczny czynsz netto
Czynsz płatny od dnia przekazania lokalu
1 000,00 zł + VAT,
według średniej stawki w wysokości 51,39 zł/m
2
+ VAT
Okres, na który zawrzemy umowę najmu
5 lat
Aby wziąć udział w konkursie, wpłać wadium
1 000,00 zł
Rachunek bankowy do wpłaty wadium:
38 1030 1508 0000 0005 5087 9069
Udział w konkursie
Do udziału w procedurze konkursowej zapraszamy do biura przy ul. Szwoleżerów 5 w ZGN Śródmieście
SKŁADANIE ZGŁOSZEŃ
od 01.12.2023 r. do 12.01.2024 r. do godz. 12:00;
w
Kancelarii ZGN
OTWARCIE ZGŁOSZEŃ
12.01.2024 r. o godz. 12:30
, w ZGN
KONKURS USTNY LICYTACJA CZYNSZU
16.01.2024 r. od godz. 10:00
Lista uczestników konkursu zakwalifikowanych do udziału w licytacji zostanie zamieszczona po otwarciu ofert na stronie internetowej
www.zgn.waw.pl
UWAGA: Na licytację przybądź punktualnie, zabierz ze sobą dokument tożsamości.
Kontakt z nami
Zapoznaj się z opisem stanu technicznego lokalu, który otrzymasz, kiedy będziesz oglądać lokal. Udostępnimy Ci także plan lokalu oraz przegląd kominiarski
OBEJRZYJ LOKAL,
z pracownikami Administracji Domów Komunalnych Nr 5, tel. 22 66 00 100, e-mail:
adk5@zgn.waw.pl
Pamiętaj, że obejrzenie lokalu będzie możliwe wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się
Nasz przedstawiciel umożliwi Ci obejrzenie lokalu
Administrator
tel. 22 66 00 135
Nasi inspektorzy odpowiedzą na pytania techniczne o lokalu
Sprawy sanitarne
tel. 22 66 00 117
Sprawy elektryczne
tel. 22 66 00 113
Sprawy budowlane
tel. 22 66 00 123
INFORMACJI O KONKURSIE
udzieli
Dział Lokali Użytkowych ZGN Śródmieście, ul. Szwoleżerów 5, e-mail:
lu@zgn.waw.pl
,
tel. 22 33 66 164, 22 33 66 165
PEŁNOMOCNIK REPREZENTUJĄCY UDZIAŁY MIASTA WE WSPÓLNOCIE MIESZKANIOWEJ
,
ul. Wilcza 2/4
,
tel. 22 32 55 313
e-mail:
srodmiescie.wwm@um.warszawa.pl
Sekretariat Wydziału Wspólnot Mieszkaniowych
tel. 22 32 55 300
Informacje dodatkowe
Nasze biura otwarte są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
Pamiętaj, że gdy w budynku funkcjonuje Wspólnota Mieszkaniowa, to na remont lokalu ingerujący w części wspólne nieruchomości, bądź też chcąc
umieścić reklamę
,
klimatyzator
na elewacji lub uzyskać zgodę na
sprzedaż i podawanie alkoholu
, będziesz musiał uzyskać zgodę Wspólnoty Mieszkaniowej.
Poprzednia działalność w lokalu:
biuro kancelarii, archiwum kancelarii
Gdy Twoja działalność będzie inna, od dotychczas prowadzonej w lokalu,
zmiana sposobu użytkowania lokalu pod względem budowlanym będzie Twoim obowiązkiem
(sprawą zajmie się Wydział Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Śródmieście, ul. Nowogrodzka 43,
tel.
22 443 93 63 ).
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy informuje, że nie posiada aktualnych informacji dotyczących ewentualnych roszczeń do nieruchomości.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami minimalna stawka za wywóz odpadów komunalnych w lokalu użytkowym wynosi 165,96 zł miesięcznie w zależności od rodzaju prowadzonej działalności.
Pamiętaj, że Twoim obowiązkiem będzie również dostosowanie lokalu do obecnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
Prąd w lokalu.
Zapewnimy doprowadzenie energii elektrycznej do punktu przyłączenia instalacji lokalu do instalacji budynku lub złącza kablowego, natomiast założenie licznika i rozprowadzenie instalacji wewnątrz lokalu będziesz musiał wykonać we własnym zakresie.
Jeśli chcesz uzyskać informacje o znanych nam zaleceniach konserwatorskich w stosunku do konkretnego budynku lub
sprawach dotyczących remontu
. skontaktuj się z Działem Technicznym ZGN (tel. 22 33 66 152). W zależności od zakresu planowanych przez Ciebie prac, mogą one wymagać dodatkowych zaleceń / opinii Konserwatora Zabytków. Informacja z 2017 r.:
„Planowane działania (...) polegać mają na remoncie lokalu, w tym na wymianie ślusarki okiennej i drzwiowej, remoncie posadzki, wymianie instalacji elektrycznej i malowania ścian i sufitów. Stołeczny Konserwator Zabytków (…) wydał zalecenia konserwatorskie dotyczące remontu ww. lokalu, w których odniesiono się do zakresu przedmiotowego wniosku. Organ ochrony konserwatorskiej podtrzymuje ww. zalecenia. Z uwagi na wpis założenia urbanistycznego do rejestru zabytków na prace zmieniające wygląd zewnętrzny budynku należy uzyskać pozwolenie konserwatorskie, zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wniosek o wydanie pozwolenia powinien spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14.10.2015 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków.”
Zapoznaj się z pełną treścią ogłoszenia - regulaminu konkursu ofert i wzorem umowy najmu
Gdy Twoja działalność będzie inna, od dotychczas prowadzonej w lokalu, zmiana sposobu użytkowania lokalu pod względem budowlanym będzie Twoim obowiązkiem (sprawą zajmie się Wydział Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Śródmieście).
Pamiętaj, że w lokalu istnieje konieczność dostosowania lokalu do obecnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
Jeśli chcesz uzyskać informacje o znanych nam zaleceniach konserwatorskich w stosunku do konkretnego budynku lub sprawach dotyczących remontu. skontaktuj się z Działem Technicznym ZGN tel. (adk5@zgn.waw.pl ). W zależności od zakresu planowanych przez Ciebie prac, mogą one wymagać dodatkowych zaleceń / opinii Konserwatora Zabytków.
Załączniki
rozmiar
nazwa pliku
data utworzenia
Załączniki z ogłoszenia
rozmiar
nazwa pliku
data utworzenia
472 KB
Komunikat_Burmistrza_49_2023.pdf
1/23/24, 10:25 AM
479 KB
Konkurs 49_2023_Komunikat_Komisji_wstepne_wyniki.pdf
1/17/24, 10:47 AM
1,674 KB
oświadczenie o zapotrzebowaniu na pojemniki LU.pdf
12/1/23, 12:31 PM
514 KB
49_2023_konkurs_zal_4_zasady definiowania.pdf
12/1/23, 1:13 PM
796 KB
49_2023_konkurs_zal_3_wzor_umowy_najmu.pdf
12/1/23, 1:13 PM
89 KB
49_2023_konkurs_zal_2_formularz_zgloszenia.docx
12/1/23, 12:31 PM
787 KB
49_2023_konkurs_zal_1_informacje_o_lokalach.pdf
12/1/23, 1:12 PM
683 KB
49_2023_konkurs_ogloszenie_regulamin_konkursu.pdf
12/1/23, 1:06 PM
Galeria
Warunki najmu
Rodzaj ogłoszenia
Konkurs na najem
Numer
49/2023
Typ
LU - lokale użytkowe
Data ogłoszenia
12/1/23
Termin zgłoszenia
12.01.2024 do godz. 12:00
Termin otwarcia ofert
12.01.2024 o godz. 12:30
Data zakończenia procedury
2/2/24
Profilowany
Nie
Minimalna stawka za m2 pow. podst. netto
zł51.39
Minimalna stawka za m2 pow. dod. netto
Okres najmu
5
Wadium
Tak
, w kwocie: 1 000,00 zł